سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 91/7/7:: 7:41 عصر

در وبلاگهای محلاتی و نیز بر اساس اقوال شنیدم در مدتی که گذشت دو یادواره شهداء یکی در مسجد بازار و دیگری در مسجد جامع محلات سفلی به همت یادگاران هشت سال دفاع مقدس و نیز جوانان بادغدغه امروز برگزار گردیده است.

بر اساس شنیده ها در برنامه مسجد بازار حجت الاسلام سیدحسین مومنی و در مراسم محلات سفلی حجت الاسلام سیدحمیدمیرباقری (که اتفاقا هر دو از منبری های خوب این روزهای تهران هستند) از طریق رسانه منبر، مطالب قابل اعتنا و قابل استفاده مطرح نموده در ادامه مردم از صوت دلنشین و نجیب آقایان حاج مهدی سلحشور و حاج مرتضی طاهری بهره بردند.

هدف از بیان این مطلب نه اطلاع رسانی در خصوص این برنامه ها بلکه بهانه ای برای تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و بانیان این برنامه ها بود که در روزگار قحطی معنویت در شهر و محاصره فرهنگی-معنوی بچه های حزب اللهی توسط غیرخودی ها و خودی ها، به آب و آتش می زنند و هنوز دغدغه دارند. بچه های یادیاران را هم می گویم،بچه های شریف هیات مناجات شعبانیه، همه دغدغه داران را عرض می کنم که در شرایط محاصره همه جانبه، دست از تلاش نشسته اند.

دست مریزاد!

خدا قوت!

چه نیاز به توجه دیگران؟

چه نیاز به حضور مسئولان،اعاظم،برزگان و متولیان شهر؟

حواستان به کار خودتان باشد، در شرایطی که بزرگان مسجدال...(عج) که روزی تاکید می کنم روزی مسجد جامع شهر و محل تجمع و پالایش نیروهای وفادار به انقلاب و اهالی هزینه برای اعتقادات بود، گویی فقط دغدغه شام و توزیع شام در مسجد و مراسمات آن دارند، خوشا به غیرت تان که هنوز دغدغه درست حسابی دارید.

در این شرایط می شود به حداقل ها اکتفا کرد، همین یادواره ادواری شهداء...تشکیل حلقه انس بی سروصدا و بدون حاشیه در کنار یک روحانی با صفا و بی حاشیه که بوی مرحوم آیت الله مقدسی از وی استشمام می شود در یک مسجد، راهکار دیگر است. رها نکردن فعالیت و مجاهدت در فضای رسانه ای شهر و خالی نگذاشتن عرصه برای اغیار راهکار دیگر است. غرض اینکه نباید خسته شد، چنانکه خداوند تبارک و تعالی می فرماید انّ الّذین قالوا ربنا اللّه ثم استقاموا تتزل علیهم الملائکة الاتخافوا و لاتحزنوا و ابشروا بالجنة الّتی کنتم توعدون؛سوره فصلت، آیه 30.

خلاصه اینکه در شرایط محاصره اقتصادی ،اقتصاد مقاومتی توصیه می شود.طبیعتا در شرایط محاصره فرهنگی هم باید فعالیت مقاومتی را سرلوحه کار قرار داد.



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها