سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 90/3/31:: 7:59 صبح

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم .....

عصر روز جمعه همین هفته یکی از رفقا رفته بود یه دوری تو شهر بزنه که صحنه جالبی دیده بود. چه صحنه ای؟ الان عرض میکنم. قبلش باید یادآوری کنم شنبه وفات حضرت زینب کبری س بود، یعنی ماجرا مربوط به شب وفات میشه.حالا ماجرا از این قراره که در چنین شبی، مجلس عروسی به پا بود توپ. کجا؟ خوب حدس بزنید. بــــــــــــله تالار فخیمه کریستال. به رفیقمون گفتم اشتباه میکنی حتما مراسم مهمونی عمره یا کربلا بوده اما بلافاصله گفت پس ماشین گل کاری شده برای چی بود؟!! دوباره گفتیم خوب حتما مراسم عروسی عصر برقرار بوده و تمام. عصر روز قبل از وفات که عروسی گرفتن اشکال نداره، داره؟
گذشت تا آخر شب که ما هم هوس گشت به سرمون زد و یه خورده هم کنجکاوی! متاسفانه حدسمون درست از آب در نیومد. عروسی با تمام قوت در حال برگزاری بود!
کلا بحث از معضلات فرهنگی تو مملکت ما شبیه بحث مرغ و تخم مرغه که کدومش اول خلق شده. بحثی که هیچ ثمره عملی نداره. مثل بحث حجاب که الان داغ داغه. یکی میگه برخورد لازمه یکی میگه باید ریشه ای کار کرد یکی میگه اینا گروههای مختلفی اند که باید به تناسب با هر کدوم برخورد کرد و... و... و...
اما نتیجه؟ هیچ، به قول شاعر:
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم ..... ..... از چشات معلومه ....
(ببخشید یه لحظه خط رو خط شد!!)
مورد بالا هم همینجوریاست...اینکه از بدو تولد عروس و داماد نهادهای فرهنگ ساز کاری انجام دادن یا ندادن، پدر و مادر وظیفه شون را انجام دادن یا ندادن، آموزش و پرورش وظیفه اش را انجام داده یا نداده، امام جماعت محل وظیفه اش را انجام داده یا نداده، نیروی انتظامی وظیفه اش را انجام داده یا نداده، اصلا اونا یادشون رفته بوده، تالار یادش رفته بوده، فرماندار یادش رفته بوده،... اصلا همشو ول کن؛ من یه پیشنهاد دارم.
از اونجا که فرماندار ارزشی و محترم سرشون خیلی خیلی شلوغه دستور بفرمایند به تعداد تالارهای شهر سالنامه ارزان تهیه شود ما هم میشینیم محض رضای خدا و مفتی مناسبت ها را با ماژیک فسفری چنان پر رنگ میکنیم که دیگه هیچ کی یادش نره. ارسالش به تالارها هم، جهنم، خودمون انجام میدیم. چطوره؟ اگه شما پیشنهاد بهتر و باحال تری!! دارید، بسم الله، بفرمایید تا منعکس کنیم.



ارسال شده توسط مجنون در 90/3/27:: 9:24 عصر

برخی از وبلاگهای محلاتی ، ضمن حرکت پیشوازگونه به سمت انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اخباری را در این خصوص منتشر کرده اندکه توجه شما را به برخی از آنها جلب می نمایم : 

(1) خبرنگار افتخاری بعد سوم در بخش نظرات گفت : چند روز گذشته جلسه ای در منزل آقای ت نانوا برگزار شده است که در این جلسه آقایان سیدحسن عباسی نماینده قبلی، سید احمد.م  کاندیدای فعلی، قاسم رییس اکبری عضو شورا، حسین .س مداح و پسرانش و خواهرزاده اش محمد.ر حضور داشتند. لازم به ذکر است در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شده از جمله:
- زمینه سازی و تبلیغ برای آقای م در جهت جذب تعداد رای بیشتر برای شکستن آرای نماینده فعلی به نفع آقای عباسی.
- تخریب وسیاه نمایی هر چه بیشتر نماینده فعلی و انکار یا انتساب اقدامات صورت گرفته سالهای نمایندگی ایشان به نمایندگان سابق و ایجاد فضای سنگین و تیره برای ایشان در محلات و ایجاد فضای یاس آلود در شهر.
- اختلاف افکنی هر چه بیشتر میان حزب الله شهر از طریق ابهام افکنی هایی که موسوی زاده در بین مجامع و کانونهای فرهنگی و مذهبی شهر و نیز با ارتباطات تنگاتنگی که با برخی افراد در محلات ایجاد کرده است، القا می کند. توجه به این نکته جالب است که میم خود را چهره ای انقلابی جا زده است و آقای غلامعلی .ب نیز ایشان را فردی ولایی معرفی می نماید.
- دادن وعده قدرت و پول به برخی افراد جهت تبلیغ و جمع آوری رای به نفع آقای عباسی در محلات.
لازم به یادآوریست برخی آقایان دارند دوباره سنگ کسی را به سینه می زنند که در دوره پیش حتی حاضر به حضور در محلات نبود و فقط در برخی مراسم و راهپیمایی ها و مراسم ختم آفتابی می شد و برخی همشهریان اصلا ایشان را تا اواخر دوره نمایندگی اش ندیده و نمی شناختند.جالب است بدانید عباسی در اواخر دوره نمایندگی اش بحث الحاق آبگرم و خورهه به دلیجان را برای جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم دلیجان مطرح کرده بود.خدا خائنین به مردم را رسوا نماید.

(2) آقای ق.ر که اخیرا ضمن حفظ حضور پررنگ خود در قصه مطرح نمودن چهره جدید کاندیداتوری انتخابات آینده مجلس یعنی آقای سید م نقش تخریب کننده نماینده فعلی را بازی می کرد، مدتی قبل اعلام کرده که شخصا در انتخابات بعنوان کاندیدای مستقل حضور پیدا خواهد نمود و امروز با روشن شدن حضور سید حسن عباسی نماینده سابق شهرمان می گوید در ستاد انتخاباتی او بعنوان حامی وی بصورت جدی حضور پیدا خواهد کرد که این تزلزل در خط ومنش، قطعا نشانی از آن گروه خاص است که در قرآن با نام بدتر از کفار از آنان یاد شده است!

(3)- تلاش مذبوهانه برخی افراد برای ابقای مجدد شهردار شهرستان پس از 30 سال خدمت صادقانه،قدرت عاشقانه نیز چند وقت اخیر نقل محافل است.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اول : این قاسم خان عجب پدیده ای بوده و ما نمی دانستیم. اگر زبانم لال اخبار این وبلاگهای محلاتی درست باشه باید گفت ق.ر اینجا ،اونجا و همه جا...قاسم جون چه بلایی شدی،ای کلک!

دوم : ما می خواهیم بی خیال این موسوی زاده شویم ولی برخی ول نمی کنند.بابا من با این آقا کاری ندارم،مرتب ما را تحریک نکنید تا برای ادای احترام به این چهره جدیدالورود دست به قلم شویم.به قول برخی مخالفان وبلاگ جزیره مجنون ما هم بی چاک و دهن ،یه دفعه یه چیزای اساسی می گیم که ...اما تجربیات انتخابات گذشته نشان می دهد در مناطقی مثل محلات تنها پول خرج کردن زمینه سازی رای آوری نخواهد بود.محلاتیها در گذشته هم شام یک نامزد را می خوردند و به دیگری رای می دادند و از این بابت جای نگرانی نیست.گمان می کنم باید امثال م را تحریک به هزینه در خصوص انتخابات در محلات کرد، باید شیر این چیز را دوشید و در نهایت هم یک چیزنثارش کرد.اگر در نهایت چنین نشد! و ... 

سوم : شنیده بودیم در انتخابات محلات از مدتی پیش بوی اصغر آقا و یارش اکبر آقا و همچنین قاسم خان به مشام می رسد .اخیرا هم می گن بوی یه غریبه به نام چی چی زاده می یاد .حالا وبلاگها میگن بوی حاج غلامعلی ب هم می یاد...بابا حالمون بهم خورداز این همه بو ؛ یه کم اسپری خوشبو کننده بزنید هوا عوض شه!

سوم : به قول شعار معروف فیلم کیف انگلیسی ؛ وکیل آینده ما فلانی ...

 



ارسال شده توسط مجنون در 90/3/9:: 11:11 عصر

در قسمت قبل به نقل از وبلاگ علی یار،بخشی از دیدگاههای آقای محمد سروش در خصوص زندانی سیاسی نقد گردید.از آنجاکه این استادحوزه علمیه قم از هرگونه سوگیری وگرایش سیاسی بدور بوده و فقط دغدغه پژوهشهای دینی را دارند ،این نقد علمی تقدیم می گردد.اصلا گمان نکنید ایشان به صورت ملموسی حضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی را افزایش داده است.حضرت ایشان به هیچ وجه اخیرا برای سخنرانی در بنیاد باران دعوت نشده اند و از دیگر سوی به هیچ وجهی قصد سخنرانی در بنیاد باران به ریاست سید محمد خاتمی را ندارند.اصلا دهانم خُرد و زبانم لال اگر بخواهم بگویم ایشان یا اخوی مکرم و معظم استاد اخلاق و عرفان نظری و عملی با جریان به ظاهر اصلاح طلب(بخوانید جریان فتنه)و عناصر تاثیرگذار و تصمیم ساز آن ارتباطی دارند.و اما نقد :

دلیل دوم:

دلیل دوم شیخ معترض، روایتی است که برای اثبات مدعایش به آن استناد میکند. 

ادامه مطلب...


درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها