سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 90/4/17:: 1:56 صبح

بیاد می آورم پیش از این در یک مطلب از روابط مهدی-ه(وکیل متبحر دادگستری و فرزند علی اصغر)با ستاد میرحسین موسوی از طریق محمدصالح نقره کار از متهمان جریان فتنه و خواهرزاده زهرا رهنورد گفتم ولی اخیرا چیزهایی دیدم که جا دارد از محمدصالح نقره کار ،میرحسین موسوی و زهرا رهنورد(بانوی دانشمند ایرانی)بدلیل انتساب آنان به خاندان بزرگوار و محترم هادیزاده عذرخواهی وطلب حلالیت کنم !

اخیرا در وبلاگ بعد سوم(http://bod3vom.blogfa.com/post-29.aspx)تصاویری از مهدی-ه یعنی زاده(فرزند)آقای هادیزاده مشاهده کردم که موجب حیرت شد،خصوصا اینکه مهدی-ه با افتخار خواستار انتشار این تصاویر شده است.راستی چطور می شود یک نوجوان قاری قرآن،عضو گروه تواشیح،عضو گروه سروهای انقلابی و...اینگونه شود؟

کاردستی
علیرغم اینکه معتقدم افراد مختار هستند باید در قبال رفتارهای خویش مسئول و پاسخگو باشند ، اما نباید از نقش خانواده و خصوصا پدر در ترسیم خطوط کلی خانواده و اعضای آن و اهتمام به امر تربیت فرزندان غافل شد و در همین جا بنده به نوبه خویش از هنرنمایی بی دریغ و کاردستی جالب آقای علی اصغر هادیزاده تشکر میکنم و باید اذعان نمود کمتر کسی می تواند به چنین موفقیتهایی در امر تربیت فرزند و امور تربیتی! دست یابد.طبیعتا پس از هر افراط،تفریطی است و طرفه اینکه کسانیکه در دهه اول انقلاب مردمان در گونی می کردند،در خیابان ولیعصر(عج) تیغ به کف می گرفتند و ...بعدها تبدیل به اکبر گنجی می شوند و حاجی فلان ها ...

آقای حاجی کویت! شایسته است زین پس از هرگونه ادا-اصول و فیگورهای های مذهبی ،دینی،اخلاقی-شبه اخلاقی و ارزشی دست شسته ؛رُک و راست و پوست کنده منویات و مطالبات خود و همپالگی های محترم  تان در داخل و خارج از کشور از جمله ترکیه ،مالزی،آبرویه و سایر اعضای تیم در اقصی نقاط عالم(که در آینده نه چندان دورمعرفی خواهند شد)را بفرمایید.بگویید هرآنچه دل تنگتان می خواهد. بگو و گرنه می شه حِکات(حکایت)مناظرات کذایی و اینکه بِگَم؟ بِگَم؟

خدا آخر عاقبت ما را ختم به خیر کند.

کاردستی



ارسال شده توسط مجنون در 90/4/12:: 12:45 عصر

این وجیزه هیچ شرحی لازم ندارد....

پرده اول

زمان: 7 خرداد 1390
موضوع: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم بزرگداشت حماسه سازان جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی در سالن همایش‌های روزنامه اطلاعات: می‌توان منطقه را دید که مردم هوشیار، آگاه، مجاهد و مبارز شده‌اند. مردم یمن ماه‌ها ست در خیابان هستند و شهید می‌دهند. در لیبی نیز مردم می‌جنگند و کشته می‌دهند. در سوریه نیز مردم مقاومت می‌کنند.

در بحرین که یک مظلمه‌ای است و هیچ پناهی نیز در این دنیا ندارند. در مقابل مردم در مصر موفق شدند و در جاهای دیگر حرکت آغاز شده و این‌گونه حرکات ادامه دارد، چون مردم آگاه شده‌اند و حاضر نیستند که استبداد و وابستگی به استعمار را بپذیرند.
منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
http://www.jomhourieslami.com/1390/13900307/13900307_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0011.html

پرده دوم

زمان: 12 خرداد 1390
موضوع: استقبال رسانه‌های وهابی از موضع هاشمی رفسنجانی علیه سوریه؛
رسانه وهابیون با برجسته سازی موضع گیری عجیب هاشمی رفسنجانی درباره مثبت بودن تحرکات عوامل رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در کشور سوریه، این اظهارات را بطور ویژه بازتاب داد.
.... متأسفانه، این نوع موضع گیری، بیش از همه با استقبال برخی رسانه‌های رژیم اسرائیل، اکثر رسانه‌های سعودی و برخی رسانه‌های اینترنتی جدایی طلبان خوزستان و ضد انقلاب مواجه شده است....
منبع:

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/50032/استقبال-رسانه-های-وهابی-از-موضع-هاشمی-رفسنجانی-علیه-سوریه

پرده سوم

زمان: 9 تیر 1390
موضوع: بیانات امام خامنه ای در دیدار مسئولان نظام در روز عید مبعث؛
.... کسانی به جای اینکه به حرف دل ملتها توجه کنند، راهی را می‌روند، حرکتی را می‌کنند که دشمنان این ملتها این حرکت را دارند دنبال می‌کنند. امروز آمریکا برای شبیه‌سازی کاری که در مصر و در تونس و در یمن و در لیبی و امثال اینها انجام گرفته است، متوجه شده است که سوریه را - که در خط مقاومت است - دچار مشکل کند.

ماهیت قضیه در سوریه با ماهیت قضیه در این کشورها متفاوت است. در این کشورها حرکت ضد آمریکا و ضد صهیونیسم بود، اما در سوریه دست آمریکا آشکار و مشهود است؛ صهیونیست‌ها دنبال قضیه هستند.
منبع: www.Leader.ir

 



ارسال شده توسط مجنون در 90/4/2:: 6:40 عصر

بعضی رسانه های مکتوب بعضی وقتها مطالبی با عناوینی چون شبکه عنکبوت،شبکه Xو شبکه نمی دونم چی چی منتشر می کنند ولی گمان نمیکردم یه روز توشهر خودمون هم از این خبرها باشه. وبلاگ بعد سوم( http://bod3vom.blogfa.comا) اخیرا مطلب جالبی در این خصوص منتشر کرده که توجه شما را به اون جلب میکنم .(جزیره مجنون)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در خصوص مهدی یارمحمدی قبلا مطالبی را منتشر کردیم و قصد هم نداشتیم و نداریم هم با بردن نام مجدد وی کیبورد مان را به نجاست و لجن آلوده کنیم ولی یکی از دوستان، مطالب بسیار جالبی را راجع به این عنصر منافق و برخی از مرتبطین وی جمع آوری و در اختیار ما قرار داده که دیدیم انتشار آن خالی از لطف نیست.قبل از هر چیز از خانواده محترم یارمحمدی به دلیل انتشار این مطالب عذرخواهی نموده و این نکته شایان ذکر است که اگر خیانت های آشکار مهدی به انقلاب اسلامی و خون شهدا نبود هیچ گاه چنین مطالبی را منتشر نمیکردیم.

مهدی یارمحمدی:دروغگوی بزرگ

داستان سرایی در خصوص مرگ پدر

1.یکی از بزرگترین دروغ هایی که این عنصر کم وجود برای فرار از اشتباهات و افتضاحات مالی و اخلاقی خود می گوید داستان مرگ پدرش است.محلات شهر کوچکی است و مردم به راحتی و خیلی سریع از خیلی چیزها خبردار می شوند.چه کسی نیست که ماه ها قبل از حوادث انتخابات از بدهکاری های کلان و میلیونی مهدی یارمحمدی خبر نداشته است؟ آیا این مسئله برای مرحوم یارمحمدی که سال های سال از طریق زحمات شبانه روزی در آن لبنیاتی کسب روزی حلال کرده بود و آبرو خریده بود مسئله کوچکی بود؟ یا در خصوص افتضاحات اخلاقی مهدی یارمحمدی و ارتباط با چند نفر از دانشجویان دانشگاه مهرگان و مباحث طلاق همسرش کم شایعه و حرف و حدیث در محلات زبان به زبان می چرخید؟ آیا این مسائل به همراه آن آبروریزی آخر که منجر به دستگیری و زندانی شدن وی شد دلایل کافی برای فشار روحی و روانی بر مرحوم مرتضی یارمحمدی نبود؟متاسفانه مهدی یارمحمدی برای رسیدن به خواسته ها و هوسرانی های خود از مرگ پدرش هم سوء استفاده می نماید.

دزد

2.دروغگو و کلاهبرداری که خبرنگار شد!مهدی یارمحمدی که تحصیلاتش نهایتا یک دیپلم تبصره ای باشد و غیر از پوسترفروشی و شاگرد بقالی و میوه فروشی شغل دیگری نداشته است پس از کلاهبرداری چند میلیونی و درحالی که به دلیل تحصیل مال غیر ،صدور چک بلامحل و کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس می باشد خود را خبرنگار اصلاح طلب معرفی کرده است.واقعا دوستان اصلاح طلب احساس شرم نمیکنند!!!

 کلاهبرداری که خبرنگار شد

3.سندسازی برای اثبات شکنجه در زندان:یکی از دوستان مهدی یارمحمدی در یک جمع خصوصی گفته بود :مهدی بعد از درگیری لفظی و بدنی که با صاحب مغازه اش به دلیل مسایل مالی و بدهکاری هایش داشت به پزشک قانونی رفته و گواهی وجود کبودی و ضرب و جرح دریافت نموده که بعدا آن را برای سند شکنجه در زندان ارائه نموده است.

4....

مهدی یارمحمدی و حامیانش!

در حال جمع آوری اعانه

جمع کردن اعانه و صدقه از سران فتنه:
آنطور که از شواهد و قرائن پیداست بعد از عدم موفقیت مهدی یارمحمدی در خروج غیرقانونی از کشور با وجود صرف هزینه های زیاد،وی با ریا کاری و دروغ پردازی  به ملاقات سران فتنه متوهم می رود. در این دیدارها مهدی با جا زدن خود به عنوان یک مبارز سیاسی که به خاطر حمایت از جنبش سبز ضررهای زیادی را متحمل شده است شروع به مظلوم نمایی میکند. وی در این رابطه مبالغی را به بهانه پرداخت به طلبکارهایش از آنها دریافت می کند در صورتی که حتی یک ریال هم به آنها پرداخت نمی نماید.
پس از مدتی با معرفی ویژه وی،به جریان فتنه از طرف یک آدم خاص، طی یک تصمیم تشکیلاتی وی برای ادامه فعالیت هایش به صورت غیرقانونی به کشور ترکیه اعزام می شود.

پشتیبانی از طرف ام الفتنه محلات

مهدی و ام الفتنه در اغتشاشات تهران

خیلی ها عقیده دارند که نقطه شروع کج روی ها و انحرافات مهدی یارمحمدی به دلیل ارتزاق از تفکرات مسموم و آلوده یک سری از افراد خاص از جمله علی اصغر هادیزاده (حاج کویت) می باشد.طبق یکسری اطلاعات به دست آمده مهدی اکثرا با تحریک و تشویق حاج کویت در اغتشاشات تهران شرکت می کرده و برخی هم مدعی  ارتباط حاج کویت با اقدامات ضدانقلابی و ایذایی از جمله شعارنویسی های شهر محلات نیز می باشند.
پشتیبانی و حمایت های علی اصغر هادیزاده از مهدی یارمحمدی :
1.پشتیبانی مالی و ارسال مبالغ نقدی برای وی در ترکیه
2.پشتیبانی سیاسی و اعتباری:معرفی وی به ستاد میرحسین موسوی،جریان جنبش سبز و دفتر سیدمحمد خاتمی  و همچنین معرفی وی به عنصر خائن  و وطن فروش رجبعلی مزروعی که در حال حاضر در خارج از کشور با سرویس های جاسوسی همکاری میکند.
3.ارسال اخبار و اطلاعات داخل کشوربرای وی و رابط وی با مرتبطین داخل کشور
حال سوال اینجاست که آقای همیشه مدعی احقاق حقوق مردم چگونه به جای کمک به یک سری طلب کار برای احقاق حق و حقوقشان به یک کلاهبردار دزد کمک میکند که فرار کند و آن طرف آب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک هزاران شهید فعالیت نماید؟

مهدی یارمحمدی کجاست؟

تجمع منافقین و ضدانقلاب در ترکیه

حضور مهدی در تجمع منافقین در ترکیه

محل زندگی مهدی در ترکیه

مهدی در حال عشق و حال در ترکیه

مهدی یارمحمدی درحال حاضر مشغول مزدوری است.این را ما نمیگوییم خودش می گوید.کافی است سری به وبلاگ ها،صفحه فیس بوک و سایت تحول سبز بزنید متوجه می شوید.طبق آنچه از عکس ها و مطالب منتشر شده در اینترنت استخراج می شود مهدی یارمحمدی به گروهک تروریستی منافقین پیوسته است! برای اثبات آن هم به عکس ها توجه نمایید.

حرف آخر!

مرتبطین داخلی

روی حرف آخرما با برخی از دوستان و همشهریان عزیز و غیر عزیز محلاتی می باشد.دوستان توجه داشته باشند که مهدی یارمحمدی که در بالا ذکر شد دیگر آن مهدی پاسارگاد نیست! دست این آدم الان در دست قسم خورده ترین دشمنان این مرزوبوم و این ملت می باشد. دستی که آلوده به خون هزاران انسان بیگناه و شهدایی مثل رجایی،باهنر و صیاد شیرازی است.
با توجه به اطلاعاتی که در خصوص ارتباط  برخی از همشهریان و حتی برخی از مسئولین با این عنصر خودفروخته و منافق داریم امت حزب ا... تهیدید میکند در صورت ادامه ارتباط و پشتیبانی از این منافق بی وجود افشاگری هایی در این خصوص انجام دهد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------در کلیه جاهایی که ... آمده مطالبی در خصوص فرد مذکوروجود دارد که صلاح ندیدم عینا نقل کنیم ودر صورت تمایل می توانید در وبلاگ بعد سوم مشاهده فرمایید .

این مطلب را به خاطر تشریح نکاتی که در خصوص مهدی یارمحمدی داشته نقل نکردم.همچنانکه پیشتر هم عرض کردم مهدی یارمحمدی در بازی طراحی شده توسط اینان به ایفای نقش پرداخت البته به معنی تبرئه وی نیست.این مطلب را نقل کردم بدلیل آنچه مستندا در باب کرامات شیخ اعظم و پیر طریقت فتنه گران محلاتی عرضه نموده است. این حاجی کویت قصه ما یعنی عنصر اخلاق مدار و ارزشی عجب اعجوبه ای بود و نمی دانستیم؟ در مورد این پدیده شگرف چیزهایی شنیده بودیم ولی نه دیگر اینقدر ...! جالب اینکه این انسان رودار و متکی به حمایتهای خاص(داخل محلات و خارج از آن)، هنوز دست از فتنه گری و فعالیت علیه نظام دست برنداشته و ایفای نقش میکند و جالبتر اینکه این نکات منتشر می شود و نوچه های این خائنان در محلات همچنان با و وقاحت تمام می تازند و کسی نیست تا در برابر آنان اقدامی انجام دهد عناصری چون قاسم.ر و رفقایش یکی از رگه های مرتبط با این جریان هستند که هم فعالیت سیاسی دارند ، هم فعالیت اقتصادی و هم ...آقایان مسئولین اجرایی،دینی ،انتظامی،امنیتی و غیره ، شهر در امن و امان است ، خواهش می کنم کسی خود را به زحمت نیاندازد،بابا خواهش کردم .در نهایت در انتهای مطلب نقل شده نویسنده وبلاگ بعد سوم تهدید کرده که فلان و فیسار . همین جا باید بگم ما کجا و تهدید؟ می ترسم این فتنه گران رو رها کنند و یه دفعه ما را چیز کنند ...



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها