سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 90/2/23:: 8:6 عصر

تا مدتی پیش خوشبین ترین فعال فرهنگی درمحلات گمان نمیکرد که این تعداد وبلاگ نویس متعهد قدم در راه وبلاگ نویسی بگذارد. بالاخره جریان فتنه با همه معایبش ،اگر یک سود داشته باشد وآن هوشیاری و بیداری نیروهای ارزشی و فعال شدن آنان باشد ،دستاورد بزرگی درپی داشته است .این دستاورد جنبه عمومی در کشور داشته و جلوه ای از آن در محلات نمایان شده و وبلاگهایی چون پسرک،علی یار،بُعد سوم،جزیره مجنون ،آوای انتظار،محلات پرس و...پس از جریان فتنه و تعدادی از وبلاگهای ارزشی نیز پیش از آن راه اندازی شده است .

آنچه باعث ایجاد دغدغه برای نگارنده جهت نگاشتن این مطلب گردید ؛ عدم وجود یک راهبرد صحیح و خط مشی واحد میان این رسانه هاست که باعث گردیده نیروهای حاضر در این صحنه به صورت پراکنده و متشتت عمل نماید . در واقع شاهدیم که هر یک از دوستان که بسیاری از آنان را نمی شناسم ولی گمان میکنم در یک سنگر مقدس انجام وظیفه میکنیم ، بر اساس احساس وظیفه شخصی به صحنه آمده اند ودر صورت دنبال نمودن یک خط مشی کلی و اهداف مشترک و روشن ، کارآیی دوچندان و مضاعفی داشته باشتد.

پیشنهاد بنده در این خصوص تشکیل جبهه فرهنگی از رسانه های همسوی محلاتی است که منجر به ایجاد وحدت رویه،بهره برداری مناسب از پتانسیل های موجود ،شفافیت روزافزون فضا و روشن نمودن افکار عمومی در خصوص فتنه گران بومی و...خواهد گردید .این یک پیشنهاد به دوستان متعهد و ارزشی همشهری است و در صورت تصمیم گیری جمعی دراین خصوص تابع نظر جمع خواهم بود .منتظر نظرات،پیشنهادات و احتمالا تصمیم گیریهای دوستان در این خصوص هستم .



ارسال شده توسط مجنون در 90/2/9:: 11:57 عصر

سلام و عرض ارادت .

مطلب "وکالت و ثاقت" برگرفته از وبلاگ علی یار(در پاسخ به سخنان آقای هادی سروش)مورد توجه بینندگان و خوانندگان محترم وبلاگ جزیره مجنون قرار گرفت .اخیرا وبلاگ علی یار را مرور می کردم که به مقاله چند قسمتی در نقد دیدگاه استاد حوزه آقای محمد سروش(حامیان محلاتی ، ایشان را حضرت آیت الله می خوانند)پیرامون زندانی سیاسی در نظام اسلامی مواجه شدم .ضمن تشکر از نویسنده محترم وبلاگ علی یار ،بد ندیدم این مطالب را با هدف تبادل ایده ها و افکار و مقابله با انحصار و تک صدایی ، با اندک تغییری تقدیم نمایم :

 چندی پیش مقاله ای به قلم یکی از اساتید حوزه علمیه قم منتشر شد به نام «آفتاب کرامت بر تاریکخانه دولت». وی در این مقاله مدعی شده بود که «در اسلام، زندانیِ سیاسی نداریم». این استاد حوزه علمیه، این مقاله را با عطف به جریانات و حوادث فتنه88 نوشته است که در جریان فتنه، بعضی از صحنه گردانان و عواملِ میدانیِ فتنه، دستگیر و بازداشت می شدند.او همچنین مقالاتی در انتقاد از نقش نظارتیِ و داوریِ شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری88 نوشته است. انتقاد از نظریاتِ حضرت استاد مصباح یزدی، یکی دیگر از موضوعاتی است که نویسنده این مقاله، درباره آن قلم زده است.



ارسال شده توسط مجنون در 90/2/2:: 5:5 صبح

بر اساس شنیده ها از اطراف واکناف ، فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی در کلان شهر محلات آغازشده و سرآغاز آن ملاقات علی اصغر هادیزاده موسوم به حاج کویت با سید محمد خاتمی است .

آقای هادیزاده

نقل قول یکی از دوستانِ عضوِ کانون منحله دانشجویان و فارغ التحصیلان محلات حاکی از آن است که علی اصغر هادیزاده(حاج کویت)پدر خوانده فعالان اصلاح طلب محلاتی در روز چهارشنبه مورخ 24/1/90 در دفتر سیدمحمد خاتمی(از سران جریان فتنه) با وی ملاقات نموده و صحبتهایی در خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح گردیده و رهنمودهایی از سوی خاتمی به هادیزاده بیان شده است .طبیعتا رهنمودهای خاتمی بزودی از تهران به محلات ابلاغ خواهد شد و شاید تا به حال چنین شده باشد . به هر حال این ملاقات موید ارتباطات سازماندهی شده و ساختارمند عناصر اصلاح طلب محلاتی(بخوانید جریان فتنه) با سران فتنه در تهران است ، چه اینکه این جریان در محلات در حال تولید چهره های ملی ، فراملی و حتی بین المللی از بچه های مستعد محلاتی(بخوانید ساده لوح) و صادر کردن آنها به خارج از کشور بوده و تا به حال یک محصول اپوزیسیونی خارج نشین نیز داشته است .

اما در خصوص کیفیت فعالیتهای طیف فتنه در محلات نیز گفتنی های زیادی وجود داشته و سناریوهای متعددی را به صورت همزمان دنبال می کنند که به موقع به هر کدام از آنها پرداخته خواهد شد ولی آیا آنان از چهره های چندبار مصرف وسوخته استفاده خواهند کرد؟ مشاهدات عینی از تلاشهای این جریان در شورای شهر (بخوانید قاسم رئیس اکبری) برای بدل اندازی حکایت می کند .بدل اندازی به معنی جا انداختن یک سرمایه دار و فعال اقتصادی در زمینه های مختلف از جمله ساخت و ساز و همفکرِ خویش به نام م... به عنوان کاندیدای اصولگرا ، البته قاسم خانِ قصه های ما در این راه همراهی و حمایت یکی دیگر از اعضای به ظاهر خوشنام شورای شهر را نیز با خود دارد که بماند تا بعد ...

 



ارسال شده توسط مجنون در 90/2/2:: 4:56 صبح

سایت رجانیوز در مطلبی با عنوانحمله شاگرد حلقه‌ فتنه در قم به خط نگهدار جریان‌انقلابی در حوزه‌های‌علمیه به روشنگری در خصوص مهدی پورحسین از شاگردان و دوستان آقای محمد سروش محلاتی(البته به صورت خود خوانده محلاتی؛ به صورت پیشنهاد سروش تهرانی برای شخص ایشان بهتر است)پرداخته که عینا تقدیم می گردد :

 



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها